منتدي افاق المستقبل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بحوث ودراسات أجنبية وعربية وبرامج ودورات كمبيوتر وتصميم وجرافيكس وكل ما هو جديد فى مختلف المجالات

الرئيسيةبوابة جديدة أحدث الصورالتسجيلدخول

عينى وانا شيفه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملك الاحزان
عضو فضى
عضو فضى
ملك الاحزان

ذكر العمر : 35

عينى وانا شيفه  Empty
مُساهمةموضوع: عينى وانا شيفه    عينى وانا شيفه  Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 11, 2010 7:45 pm

االه ياجماله هما شافه ايه
عينى وانا شايفه عايزه تانى ايه .................................... قلبى وانا عارفه قاللى روحه فيه
عينى وانا شايفه عايزه تانى ايه .................................... قلبى وانا عارفه قاللى روحه فيه
دا حبيب قلبى انا يرتاح واتعب انا ................................... وانا مين غيرى انا يهواه زى انا

قلبى وانا عارفه قلى روحى فيــه

قاللى دا حبيبى يبقى ادارى ليه ................................... هو دا حبيبى يبقى اسيبه ليه

قاللى دا حبيبى يبقى ادارى ليه ................................... هو دا حبيبى يبقى اسيبه ليه

داحبيب قلبى انا يرتاح واتعب انا ......................................وانا مين غيرى انا يهواه زى انا

عينى وانا شيفه عايزه تانى ايه .................................. حبيب قلبى انا فداه عمرى انا

هو دا اللى قاله داللى على باله ...................................... اله ياجماله هما شافو ايه

مصطفى الطيب
عضو ذهبى
عضو ذهبى
مصطفى الطيب

ذكر العمر : 32

عينى وانا شيفه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عينى وانا شيفه    عينى وانا شيفه  Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 11, 2010 9:56 pm

تسلم يا محمد على الكلمات الجميلة فعلا تستحق انك تكون ملاك الاحزان تقبل تحياتى
%%لحن الخلود%%
عضو ذهبى
عضو ذهبى
%%لحن الخلود%%

انثى العمر : 33

عينى وانا شيفه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عينى وانا شيفه    عينى وانا شيفه  Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 20, 2010 7:10 am

الله بجد محمد كلمات رقيقه جدا واداء اكتر من رائع
بجد محمد يسلمووووووو والي مزيد من التئالق
عشت بحلم بيك
المشرفين
المشرفين
عشت بحلم بيك

انثى العمر : 29
الاوسمه : https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/8vuutv.jpg

عينى وانا شيفه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عينى وانا شيفه    عينى وانا شيفه  Icon_minitimeالسبت أغسطس 25, 2012 1:22 pm

واااااااااااااااااااااااااو
كلمات تحفه اوى
تسلم
https://afakelmost2bal.ahlamontada.com/forum

عينى وانا شيفه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هههههههههههههههه يا عينى
» حين التقت عينى
» حبتتك بكت قبل عينى
» وانا بين ايديك .........