منتدي افاق المستقبل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بحوث ودراسات أجنبية وعربية وبرامج ودورات كمبيوتر وتصميم وجرافيكس وكل ما هو جديد فى مختلف المجالات

الرئيسيةبوابة جديدة أحدث الصورالتسجيلدخول

مش كل الا قال بحبك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مصطفى الطيب
عضو ذهبى
عضو ذهبى
مصطفى الطيب

ذكر العمر : 32

مش كل الا قال بحبك Empty
مُساهمةموضوع: مش كل الا قال بحبك   مش كل الا قال بحبك Icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 12:21 pm

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة يا قلبي...مش كل من قالك بحبك حبيبك واتعلم بقي وافهم في القلوب وحسها تعرف حبيبك من اللي مش حبيبك واعرف بقي مين من القلوب تحبها شكرا لكم اصدقائى اخوكم مصطفى الطيب المصرى
الدكتورة
عضو جديد
عضو جديد
الدكتورة

انثى العمر : 34

مش كل الا قال بحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش كل الا قال بحبك   مش كل الا قال بحبك Icon_minitimeالجمعة أبريل 23, 2010 6:01 pm

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة يا قلبي...مش كل من قالك بحبك حبيبك واتعلم بقي وافهم في القلوب وحسها تعرف حبيبك من اللي مش حبيبك واعرف بقي مين من القلوب تحبها شكرا لكم يسلمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
{{HANA}}
عضو ذهبى
عضو ذهبى
{{HANA}}

انثى العمر : 29
الاوسمه :
مش كل الا قال بحبك 11535_10

مش كل الا قال بحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش كل الا قال بحبك   مش كل الا قال بحبك Icon_minitimeالسبت أبريل 24, 2010 7:17 pm

فعلا مش كل اللى قال بحبك بس بردة مش كل اللى اتقاله بحبك الحب مش سهل رغم ان ناس كتير بتستغلهلصالحهم انا عن نفسى بحترم اللى يحب حد بجد بس يقدرة بس يقدرة
OSHA
المشرفين
المشرفين
OSHA

انثى العمر : 33

مش كل الا قال بحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش كل الا قال بحبك   مش كل الا قال بحبك Icon_minitimeالإثنين مايو 24, 2010 12:12 pm

فعلا مش كل من قالك بحبك حبيبك الحب فعلا مش سهل ياصاصا
وانا بجد ياهنا معاكى فى كلامك انا بردوا بحترم اللى يحب ويقدر الحب دة كويس اووووى يسلمووووووووووووو صاصا

مش كل الا قال بحبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بحبك ؟؟ لا مش بحبك ؟ لالابحبك مش عارف ؟؟
» بحبك موت
» بحبك حب
» بحبك 28 لغه ادخل شوف
» كنت بحبك اوووووووووووى