منتدي افاق المستقبل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بحوث ودراسات أجنبية وعربية وبرامج ودورات كمبيوتر وتصميم وجرافيكس وكل ما هو جديد فى مختلف المجالات

الرئيسيةبوابة جديدة أحدث الصورالتسجيلدخول

افتخر انك زماكاوى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مصطفى الطيب
عضو ذهبى
عضو ذهبى
مصطفى الطيب

ذكر العمر : 32

افتخر انك زماكاوى Empty
مُساهمةموضوع: افتخر انك زماكاوى   افتخر انك زماكاوى Icon_minitimeالجمعة أبريل 16, 2010 10:16 pm

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة يا جماعة اكلامكم اليلة على مبارة الزمالك والاهلى اقوى واروع مبارة فى الدورى المصرى على الاطلاق مبارة التسعين دقيقة يجب ان نشكر الاعبين على الاداء واحترام الاعبين لبعضها بس برضوا انا زمالكاوى واشكر كل لاعبى الزمالك على الاداء الجامد دة قدام نادى القرن كفاية الاستحواذ على المبارة وحقيقى الاعبين رجالة ويستاهلوا اننا نكتب عليهم لاننا فرحونا بالاداء الجميل وقد لا انسى الاهداق الجميلة فى نادى الاهلى ويجب ان اشكر الجماهير الا حضرت الى ارض الملعب ولا انسى جهد احمد جعفر وشيكابالا وحسين ياسر وعبد الواحد ومحمود فتحالا وبقيت الاعبين الاخرى وكفاية اننا كنا الاحسن فى الملعب ويجب ان نتعلم من الاخطاء لانها تسبب فى الاهداف وانا من هنا بشكر لاعبى الزمالك على الاداء الجميل وبقولها تانى مرة حرام الاهلى يتعادل مع الزمالك الاهلى ما يستحق التعادل الزمالك كان الافضل فى الملعب بس الحظ اخرجهم بنقطة من دهب من يد الاسد نادى الزمالك وانا فخور جداااااااا انى زمالكاوى وافرح انت زمالكاوى احسن نادى فى مصر وافريقيا والوطن العربى وشكر لكم على انكم سمحتوا لى اكلم على نادية الزمالك بس بجد يستاهل انى اكتب على هذا النادى وطلعا الاهلى فرحانين انهم اتعادلوا اما دول اخرهم الاهلى انة يتعادل مع البطل الزمالك قول انت ومالكاوى يلا مبروك يا اهلى التعادل الظالم دة والجيات اكتر من الريحات انشاء اللة الزمالك راجع من جديد مع العميد وحرام الحظ الا الاهلى فية دة كفاية بها كدة سبونا فى حالنا شكرا افرحوا يا اهلاوية انكم اتعادلتوا مع البطل الزمالكاوى المصرى افتخر انك زمالكاوى وكفاية اننا كنا متفوقين عليهم بالاهداف وهما يتعادلوا يلا شكرا لكم اخوكم مصطفى الزمالكاوى الطيب
اميرة النسيان
المشرفين
المشرفين
اميرة النسيان

انثى العمر : 44

افتخر انك زماكاوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: افتخر انك زماكاوى   افتخر انك زماكاوى Icon_minitimeالأحد أبريل 18, 2010 5:25 pm

جميل عنوان موضوعك واكيد كل زملكاوى

لازم فعلا يفتخر بهذه المباراه مباراه العمر

والتفوق الابيض على المارد الاحمر

المباراه كانت قمة بكل مافيها فعلا

لعب وفنيات ولاعيبه وتحكيم كله عشره

على عشره الف مبروك للاهلى على النقطه

الى اخدها من الزمالك
المهندس
عضو ذهبى
عضو ذهبى

ذكر العمر : 46

افتخر انك زماكاوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: افتخر انك زماكاوى   افتخر انك زماكاوى Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 2:15 pm

شكرا لك مصطفى على موضوعك وتقديمك ووصفك للروح الجميله والأداء السلوكي والحضاري بين الفريقين سواء لاعبين أو جمهور
وببارك للزمالك والأداء البطولي والرجولي في المباره
ولي عتاب على النجم بركات لانه حرم الزمالك من حلم طال انتظاره وكاد أن يتحقق
وفعلا المبارة كادت أن تنتهي بفوز الزمالك لولا هدف بركات القاتل
معلش درش مش بايدي دا برجل بركات هههههههههههههههه
أما وصفك ومباركتك اللي من تحت الدرس

يلا مبروك يا اهلى التعادل الظالم دة والجيات اكتر من الريحات
ووصفك للتعادل بانه ظالم أعتقد انه ظلم منك
للأسف التعادل مش ظالم المشكله ان الزمالك كل مره هو اللي كان بيتقدم والاهلي يتعادل أقولك حاجه ومش تزعل احمد ربنا ان الوقت كان انتهى فاكر سيناريو مبارة الكأس 4/3 كان هيتكرر نفس السيناريو
وعموما متشكرين على النقطه الذهبيه اللي منيتو بيها على الأهلي هههههههههههه
وافرح انت زمالكاوى احسن نادى فى مصر وافريقيا والوطن العربى
دا على أساس انه بطل الدوري خمس مرات متتاليه والسادسه تقريبا حسمت وبردو على أساس انه نادي القرن وثالث العالم ههههههههههههههههههههههه
محسسني اني انا في بلد تانيه غير مصر أو انك بتحكي على نادي تاني انت بس اللي شايفه هههههههههههههههههه
عموما يا درش مبروك على الزمالك الاداء الراقي والممتع والجميل وعودة الروح من جديد وعقبال البطولات ان شاء الله

على فكره
مش عيب انك تكون زملكاوي وتشجع فريئك وتتمنى أن يكون أكبر نادي في العالم
ولكن العيب أن تبخس حق نادي آخر أو أن تحاول تقليل حجم الانجازات التي حققتها الفرق الاخرى
والأغرب من دا كله عارف ايه؟
أنا أهلاوي بس كنت فرحان أوي بعودة الزمالك لسابق عهده وفرحان أكتر لان عودته بسبب العميد الأسبق حسام حسن ودا طبعا بعد فضل ربنا وأنا شخصيا من عشاق حسام حسن وحسام دا أحب أفكرك به لما كان بيلعب للأهلي كان جمهور الزمالك بيقطع فيه اللي دلوقتي عملينه بطل قومي
أنا لا أقلل من شأنه أنا بستغرب من حال الكثير من الجمهور الزملكاوي
عموما يا درش زي ما تفضلت وقلت الجيات أكتر
وأنا مقدر حزن الجمهور الزملكاوي لانه بقاله كتير مفرحش بفوزه على الأهلي وكان عندهم أمل في تحقيق ذلك ولولا قذيفة بركات
معلش يادرش أنا طولت عليك
متمنيا لفريق الزمالك أن يعود الى سابق عهده ويرجع يفتح المدرسه من تاني
ويتفرغ للمنافسه على البطولات بدل ما يشغل باله بحاجات تاني
وشدو حيلكم في كأس مصر وحاولو تعوضو الجماهير بهذه البطوله
ولا ايه؟هههههههههههههههههههه
تقبل مروري وتحياتي
وافتخر انك زملكاوي بجد مش زملكاوي متعصب
مصطفى الطيب
عضو ذهبى
عضو ذهبى
مصطفى الطيب

ذكر العمر : 32

افتخر انك زماكاوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: افتخر انك زماكاوى   افتخر انك زماكاوى Icon_minitimeالأحد يوليو 11, 2010 12:45 am

مشكورة ايمان ومقبلول مرورك

افتخر انك زماكاوى
صفحة 1 من اصل 1