منتدي افاق المستقبل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بحوث ودراسات أجنبية وعربية وبرامج ودورات كمبيوتر وتصميم وجرافيكس وكل ما هو جديد فى مختلف المجالات

الرئيسيةبوابة جديدة أحدث الصورالتسجيلدخول

كيف تعبر عن حبك؟

ملك الاحزان
الكونتيسه (((الغاليه)))
ahmed khaled
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed khaled
عضو فضى
عضو فضى
ahmed khaled

ذكر العمر : 32

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالجمعة فبراير 12, 2010 9:27 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أخي الرجل ..
أريد أن اوجه إليك سؤالاً وأتمنى أن أجد منك الإجابة الشافيه
سؤالي هو: لو انك وقعت في حب امرأة..و احببتها حباً صادقاً..حباً لايعرف اللهو ولا العبث ..كيف تثبت لها انك تحبها؟؟..
هل بالكلام؟؟..ام بالفعل..أم بالأثنين.. أو بأي طريقه
شيء يجعلك متأكد انك إذا قلته أو فعلته لها.. ستعرف هذه الفتاة أنك تحبها حقاً ؟؟
والسؤال نفسه موجه إلى النساء..برأيكِ ماهو الشيء الذي إذا فعله الرجل لكِ أو قاله..يكون دليلاً قاطعاً وإثباتاً صريحاً على أنه يحبكِ حباً صادقاً ؟؟ ولا مجال للشك بعدها !!!
.....................
وكذلك السؤال نفسه أطرحه على اخواتي النساء..عزيزتي الفتاة..لو انكِ احببتِ شخصاً..كيف ستعبرين له عن حبكِ تجاهه؟؟..ماذا ستفعلين وماذا ستقولين لتبرهنين له عن صدق حبكِ ؟؟

وانا هنا اسأل الرجال..ماهو الشيء الذي إذا فعلته لك المرأه ..يجعلك تتأكد بأنها تحبك وتفضلك على جميع الرجال..؟؟
......................
من وجهة نظري الشخصيه..لو أن رجل وقع في حب امرأه حباً صادقاً..اكيد سيفكر بالإرتباط بها فوراً..ويريدها زوجة له و أماً لابناءه في المستقبل
وإذا لم يستطع هذا الرجل أن يرتبط بها...لوجود معوقات..كأن يكون متزوج..أو لاتتوفر لديه الإمكانات اللازمه..كالمهر والمسكن..أو لوجود عيب في هذه المرأه رغم حبه الشديد لها
فعليه ان يكتفي فقد بالتصريح لها عن حبه وانه كان يرغب في الزواج منها..ولكن بهذا السبب..ويذكر لها السبب الذي يمنعه من الإرتباط بها..وبعدها يتركها في حالها..فإذا كان هو لايستطيع الإرتباط بها..فربما يرزقها الله بزوج غيره
صدقوني هذه هي الوسيلة التي تثبت للمرأة ان هذا الرجل يحبها حباً صادقاً..وطبعاً ليس كل رجل يقول لمرأة..اني ارغب بالزواج منكِ صدق في كلامه..فكم من رجل قال هذه الكلمة وهو ناكر لها..لكن الأيام ستثبت الصادق من الكاذب
فهذا تعبير الرجال عن صدق حبهم للنساء..ولكن بالله عليكم كيف تعبر المرأة عن حبها لرجل ما؟؟
هل تقول له أني اريد الإرتباط بك؟؟..اتمناك زوجاً لي..ام انها تخرج معه وتسلمه نفسها؟؟...ام انها تكتم هذا الحب في قلبها؟؟..كيف تتصرف لووو احبت رجلاً ما؟؟ كيف تثبت له اخبروني
انا لا اتكلم عن امرأه غافله وقعت في الحب..ولا عن رجل يغازل النساء..انا اتكلم عن امرأه و رجل ملتزمان بالدين يخافان الله
اتمنى ان اسمع آراءكم..
ودمتم سالمين

الكونتيسه (((الغاليه)))
عضو ذهبى
عضو ذهبى
الكونتيسه (((الغاليه)))

انثى العمر : 33
الاوسمه :
كيف تعبر عن حبك؟ Iraqiaabc6667cb59

كيف تعبر عن حبك؟ 4GP15687
عن خاطره (احبك كيف اوصلها لك)

وسام افضل موضوع بقسم حوار خاص جدا
مقدم من المشرفه (اميره فى مملكتى)
عن موضوع
(احذرى فتاتى والا ستندمى)

كيف تعبر عن حبك؟ Images?q=tbn:ANd9GcQWcuEhWlhHn9Z7jWVfGMsq_UlQZox5drs3rObjgdt2_X7MLpvPmQ

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالسبت فبراير 13, 2010 1:24 pm

..برأيكِ ماهو الشيء الذي إذا فعله الرجل لكِ أو قاله..يكون دليلاً قاطعاً وإثباتاً صريحاً على أنه يحبكِ حباً صادقاً ؟؟ ولا مجال للشك بعدها !!!

الاول يقولى الكلمه صريحه وانا احسها ولازم احسها
وطبعا يحسسنى بالحب ده وطرق التعبير عن الحب كتير
اهمها انى احسس الطرف التانى بالاهتمام
وطبعا مع اخذ خطوه جاده فى الارتباط

لو انكِ احببتِ شخصاً..كيف ستعبرين له عن حبكِ تجاهه؟؟..ماذا ستفعلين وماذا ستقولين لتبرهنين له عن صدق حبكِ ؟؟

اما اجابه السؤال ده
انا مش بشجع على ان البنت تكون جريئه فى مشاعرها
يعنى ماينفعش تروح للولد وتقوله انا بحبك
لا ممكن تلميحات بسيطه بالعين
او اهتمام بسيط
وهو لو بيحبها هايفهم ده وهايقرب منها اكتر وهى مش هاتمنعه من الاقتراب ده

ده رايى المتواضع فى الموضوع ده
ويارب اكون جاوبت اجابات واضحه

بس بجد موضوع جاد جداااااا
ويسلموووووووو ع الموضوع
ahmed khaled
عضو فضى
عضو فضى
ahmed khaled

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالسبت فبراير 13, 2010 2:52 pm

متشكر اوى مى لمرور الجميل ده
وشكرا جدا لتوضيحاتك
????
زائر

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 8:32 pm

..برأيكِ ماهو الشيء الذي إذا فعله الرجل لكِ أو قاله..يكون دليلاً قاطعاً وإثباتاً صريحاً على أنه يحبكِ حباً صادقاً ؟؟ ولا مجال للشك بعدها !!!
من خلال تصرفاته تجاهى واهتمامه وخوفه عليا واكيد لوهو بيحبنى هحس بيه
لو انكِ احببتِ شخصاً..كيف ستعبرين له عن حبكِ تجاهه؟؟..ماذا ستفعلين وماذا ستقولين لتبرهنين له عن صدق حبكِ ؟؟
الحكاية دى صعبة شوية يا احمد بس زى ما قالت مى من خلال تلميحات زى انى اهتم بيه انه يحس انه بالنسبالى حاجة مهمة وكده لكن مينفعش اقولهاله صريحة يسلموووووووووووووووووووو[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
????
زائر

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 10:10 pm

الى بيحب حد بجد منغير ميعرفو هوا من اهتمام الحبيب بتعرف اما انك تصرحهاااا فدا معرفش كيف بصراحه اما بنسبا ليها انا اعرف ان البنات اجراء من الواد بداخلها بس همااا ليهم كبريااء ودا حقهم بس انا رايى انو لما انسان يكون ملوش امل فى الى بيحبو سوا كان ظروفو مديه او غير مديه فدا بقا تعب وعزاب على الفاضى فدا غلط بس لو فيه امكنيات ان الولد انو يتقدم وانها تكون ليه ميستناش يقول على طول انو بيحبها وميستناش انها تقلو لان ا مش هيحصل الا فى حاله وحده بس ؟؟؟
????
زائر

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 8:48 pm

طبعا الاعضاء ال قبلي جاوبوا باستفاضه ومفيش زياده علي ردودهم
يسلمووووووووووووووووووو خالد علي الموضوع والي مزيد من التالق
ملك الاحزان
عضو فضى
عضو فضى
ملك الاحزان

ذكر العمر : 35

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 12:02 am

موضوع حلو اوى يا حمد واحنا تنولناها كتير وبطرق مختلفة بس هسئلك سؤال وتجوبنى بصراحة البنت اللى هتصرحا بحبك هتتجوزها ولا كلام وخلاص يعنى تقدرت تقولها وفى مقدرتك الزواح ولا هتقولها انا بحبك بجد وتقعدها جنبك 7 سنين 8 سنين لحد متكون نفسك وانا بجد موعجب بالموضوع بس ياريت ترد على سؤاللى والسلام ختام من ملك الاحزان محمد زيدان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الحب الصادق هو من يعطى لصاحبه حقه والجب الكاذب
هو ما تضيع فى الاوهام عمره
ahmed khaled
عضو فضى
عضو فضى
ahmed khaled

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 12:51 pm

شكرا لمرورك هبة وعلى ردك الجميل ده

ahmed khaled
عضو فضى
عضو فضى
ahmed khaled

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 12:54 pm

شكرا لمرورك يا شاعر وعلى وجهة نظرك واضافتك الجميلة
ahmed khaled
عضو فضى
عضو فضى
ahmed khaled

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 12:55 pm

شكرا جدا لمرورك بستاج

ahmed khaled
عضو فضى
عضو فضى
ahmed khaled

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 1:01 pm

طب انا هاقلك على حاجة يا ملك الاحزان انا عندى دلوقت سنة19 لما اروح لوحدة اقلها انا بحبك طبعا لكيد انا قصدى ارتبط بيها بس مش هاقلها انا بحبك واخد ابويا وروح اقابل اهلها جواز اية ده وانا عاندى 19 سنة واكيد هى هاتبقى فى نفس سنى
وبعدين انت عاملتلها مقياس عشان اكون نفسى يبقى سبع تمن سنين
لو فرضنا انها المدة ده هو بعد السبع او التمن سنين اللى انت بتقول عليهم هاتجوزة ولا هارميها
اكيد طبعا هاتجوزها امال انا بكون نفسى لمين وهى لو بتحبنى اكيد هاتستنانى عشان هى مقدرة انا بتعب عشانها وعشان اسعدها فد اية
يا رب ماكونش طولت عليك وتكون فهمتنى
mona
المشرفين
المشرفين
mona

انثى العمر : 35

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 9:24 pm

برأيكِ ماهو الشيء الذي إذا فعله الرجل لكِ أو قاله..يكون دليلاً قاطعاً وإثباتاً صريحاً على أنه يحبكِ حباً صادقاً ؟؟ ولا مجال للشك بعدها !!!

يأخذ خطوة سليمه للارتباط بدون تردد واذا رفض هذا الشخص لسبب ما يحاول انه يرضى الطرف الاخر ويفعل المستحيل لليسلم لهذه الخطوة ومع ذلك انها قسمه ونصيب

[color:7a17=orange
]لو انكِ احببتِ شخصاً..كيف ستعبرين له عن حبكِ تجاهه؟؟..ماذا ستفعلين وماذا ستقولين لتبرهنين له عن صدق حبكِ ؟؟
دى بقه صعب افرض هو مش واخد باله منها اصلا ف لو واخد باله وفيه تبادل ممكن تفتح بكلام واحده واحده وبعدين لازم هو ال يقولها الاول لان مفيش واحده هتروح تخطب واحد ولا ايه

تحياتى لك ع التوبيك

واختلاف الرأى لا يفسد للود قضيه
%%لحن الخلود%%
عضو ذهبى
عضو ذهبى
%%لحن الخلود%%

انثى العمر : 33

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالخميس مارس 18, 2010 2:16 am

يا احمد كل الي ممكن اقوله000قالوه الاعضاء قبلي
كل الي اادر انا اقوله انك بجد تبحث في عرض موضوعات دقيقه ومنها فائده
يسلمو والي مزيد من الابداع
ahmed khaled
عضو فضى
عضو فضى
ahmed khaled

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالخميس مارس 18, 2010 6:12 pm

عندك حق يا منىوبجد نورتينى
ahmed khaled
عضو فضى
عضو فضى
ahmed khaled

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالخميس مارس 18, 2010 6:15 pm

نت شايفة يا سهر ان دهمش موضوع مهم ومفيش فية فيدة
ده بق اكتر موضوع بيدور فى عقل الرجالة والبنات
انا مش عاوز اطول عليكى ويارب مكنش ضيقتك
مصطفى الطيب
عضو ذهبى
عضو ذهبى
مصطفى الطيب

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 11:32 pm

يسلموا على الموضوع
=={{ Eman }}==
المشرفين
المشرفين
=={{ Eman }}==

انثى العمر : 38

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 3:45 pm

..

برأيكِ ماهو الشيء الذي إذا فعله الرجل لكِ أو قاله..يكون دليلاً قاطعاً وإثباتاً صريحاً على أنه يحبكِ حباً صادقاً ؟؟ ولا مجال للشك بعدها !!!

مش المهم الكلام كتير ناس مش بتقدر تعبر عن الجواها وخصوصا فى رجالة بتكون خجولة ومحدش يستغرب من كلمتى فعلا ف شباب بيكون خجول بس اهم شئ انه يقدريحتوينى بكل ماتحمله الكلمة من معانى ويكونعنده يوصل احساسه دة ليه بأى شكل ومش بمعنى كدة انى بطلب المستحيل وانى بعجزه على انه يوصلى شعوره نحيتى لا فى طرق بسيطة اوى ومن خلالها هقدر احس بيه واحس انه فعلا عايزنى

واكيد لازم بيكون فى تدعيم للموقف من ناحيته ويكون فى خطوة ايجابية

بصراحة انا ممكن تقولى عليه غامضة فى موضوع الحب دة شوية يعنى مش بقدر اتكلم او اعبر عن الجوايا بالكلام بس مش معنى كدة انى عاجزة عن التعبير عن حبى
ومش هاخد خطوة واقول لشخص انى بحبك غير لما احسها منه الاول عشان مجرحش نفسى واكون اخدت خطوة مقدرش اكملها لوحدى
اما لو حسيت بحبه اكيد هعمل كتير وابسطها ابتسامة خفيفية واكيد هى دى ال بتفتح كل الابواب

تقبل مرورى
مصطفى الطيب
عضو ذهبى
عضو ذهبى
مصطفى الطيب

كيف تعبر عن حبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعبر عن حبك؟   كيف تعبر عن حبك؟ Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 5:24 pm

يسلمواااااااااااااااا على الموضوع وتقبل مرورى

كيف تعبر عن حبك؟
صفحة 1 من اصل 1